Online / digitaal inschrijven

De laatste tijd krijgen we veel vragen over het digitaal inschrijven voor activiteiten en het online registreren. Kan ik niet gewoon telefonisch opgeven of een mailtje sturen, horen we dan vaak! Om een aantal redenen is gekozen om deze processen digitaal te laten plaatsvinden. De voornaamste reden is het gemak voor U als lid van de 'Familie de Jager'. Op deze manier hoeft u namelijk slechts één keer al uw gegevens in te voeren (registreren), elke volgende keer (bijvoorbeeld inschrijven voor een activiteit) zijn bijna alle gegevens al automatisch ingevuld namelijk. Daarnaast heeft het voordelen voor ons als organisatie. Bijvoorbeeld bij een activiteit op een kazerne dienen we, zeker nu met de verscherpte maatregelen i.v.m. de oorlog in Oekraïne, allerlei gegevens aan te leveren voor toegang. Denk hierbij aan geboortedatum, geboorteplaats, ID en ID nummer. Ook kunnen we u makkelijk bereiken via mail of post als al uw gegevens goed zijn ingevoerd bij het registreren. 

Ook als u keurig en volledig heeft geregistreerd gaat het inschrijven voor een activiteit soms nog wat stroef. Grootste bottleneck is vaak dat u niet meer weet welke gegevens u heeft gebruikt bij het registreren. Dat is vaak al lang geleden of u heeft bijvoorbeeld inmiddels een ander mailadres.

Probeer altijd als eerste in te loggen met de bij u bekende gegevens. Lukt dat niet, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Let op, afhankelijk van de instellingen van uw computer kan de mail met het nieuwe wachtwoord in de map met ongewenste reclame (spambox) terecht komen. 

Als u vragen heeft over uw registratie kunt u een mail sturen naar info@limburgsejagers.nl of naar adm@limburgsejagers.nl. Soms proberen mensen te mailen naar ledenadmin@limburgsejagers.nl, maar dat is een NIET bestaand mailadres! Dus s.v.p. niet gebruiken!

« GA TERUG NAAR HET OVERZICHT